سفر به دور دنیا

ساخت وبلاگ

مشهد شهری است که هر آنچه دارد را مدیون وجود پر برکت امام رضا (ع) می داند . این شهر علاوه بر جاذبه های مذهبی دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است . مناطق ییلاقی همچون شاندیر و طرقبه ، پارک های بزرگی همچون وکیل آباد و ملت ، روستاهای بسیار زیبا و خوش آب و هوا با طبیعتی منحصر به فرد و بکر چون جاغرق و کنگ ، کوهسنگی ، کلیسای مسروپ مقدس ، باغ پرندگان ، شهربازی پارک ملت ، باغ وحش وکیل آباد و … از دلایل محبوبیت تور مشهد نوروز 96 هستند . 

تور مشهد نوروز 96

 

سفر به دور دنیا...
ما را در سایت سفر به دور دنیا دنبال می کنید

برچسب : تور مشهد نوروز 96,تور نوروزی مشهد, نویسنده : nazanin uru365 بازدید : 252 تاريخ : شنبه 25 دی 1395 ساعت: 22:00

شیراز یکی از شهرهایی است که در ایام نوروز گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند . کمتر کسی است که به شیراز سفر کرده باشد و عاشق بهار شیراز نشده باشد . مسافران قبل از سال تحویل ، بار سفر را بسته و راهی شهر عشاق و ادب و هنر می روند و سال جدید را در مرقد شاهچراغ در کنار هموطنانشان تحویل می کنند . تور شیراز نوروز 96 یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی به شمار می رود . 

 

سفر به دور دنیا...
ما را در سایت سفر به دور دنیا دنبال می کنید

برچسب : تور شیراز نوروز 96,تور نوروزی شیراز, نویسنده : nazanin uru365 بازدید : 248 تاريخ : شنبه 25 دی 1395 ساعت: 21:53

اصفهان از جمله شهرهایی که در ایام نوروز پذیرای بسیاری از ایرانیان است . این شهر یکی از شهرهای تاریخی ایران به شمار می رود . آثار تاریخی بی شمار ، آب و هوای مطبوع ، هتل های لوکس ، مراکز خرید بی شمار ، صنایع دستی و سوغات منحصر به فرد و زیبایی های بی شمار باعث محبوبیت تور نوروزی اصفهان به شمار می روند . در ادامه توضیحات تور اصفهان نوروز 96 را خواهید دید . 
 
تور اصفهان نوروز 96
 
 
 
سفر به دور دنیا...
ما را در سایت سفر به دور دنیا دنبال می کنید

برچسب : تور اصفهان نوروز 96,تور نوروزی اصفهان, نویسنده : nazanin uru365 بازدید : 255 تاريخ : شنبه 25 دی 1395 ساعت: 21:31

اروپا در تعطیلات نوروز یکی از مقاصد مهم گردشگری بوده است . تفریحات سرگرم کننده ، مراکز خرید ، جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین تاریخی از مهمترین عوامل محبوبیت تور اروپا نوروز 96 می باشد . تورهای اروپا به صورت فردی و گروهی و همچنین ترکیبی و یا تنها یک کشوری برگزار می شود . تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا بهترین پیشنهادات را بشنوید . 

سفر به دور دنیا...
ما را در سایت سفر به دور دنیا دنبال می کنید

برچسب : تور نوروزی اروپا,تور نوروزی یونان,تور نوروزی ایتالیا,تور نوروزی فرانسه,تور نوروزی آلمان,تور نوروزی اسپانیا, نویسنده : nazanin uru365 بازدید : 272 تاريخ : شنبه 25 دی 1395 ساعت: 21:23

تایلند از مهمترین کشورهای پرگردشگر در جهان است . این کشور به دلیل جاذبه های فراوانی که دارد همواره مورد استقبال مسافران نوروزی بوده است . تور تایلند نوروز 96 از تورهای پرطرفدار در بین ایرانیان است . 

سفر به دور دنیا...
ما را در سایت سفر به دور دنیا دنبال می کنید

برچسب : تور تایلند نوروز,تور پوکت نوروز,تور پاتایا نوروز,تور بانکوک نوروز , نویسنده : nazanin uru365 بازدید : 215 تاريخ : شنبه 25 دی 1395 ساعت: 20:29